Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Snabbt inlägg utan bilder..

Av Sara - 1 augusti 2011 18:59

Hej hej..


Tänkte komma med ett snabbt inlägg innan jag ska smita vidare..

Är nere i únderbara Skåne nu.. Kom ner i lördags, resan gick superbra. En kort stopp för mat till båda mig & bilen och givetvis kissa lite.. ;) Har en fantastsikt bra ljudbok som underhöll mig nästan hela vägen..

De följande morgnarna har börjat med en promenad på 1 timme. Rundan går under namnet Blinkarpsrundan.. Innehåller både skog & asfalt.. Det är ljuvligt att vara hemma, men ändå är jag så glad över att inte bo i denna hålan längre.. lilla jag trivs bra i stora Sthlm!

Idag har jag hjälpt mamma att sortera på vinden.. Vi började med kläder som jag hade när jag var bebis.. Jag blev nästan sugen på en liten själv.. Dock med betong på nästan.. :) Efter ha avverkat ett flertal stora lådor & kassar med kläder gick vi över till skoluppsatser och gamla dagböcker.. Vi skrattade & vek oss dubbla när vi läste.. Tyvärr var jag ingen flitig dagboksskrivare men det lilla som finns var fantastiskt! Hittade även lita gamla foto.. Kommer ta med det upp till Sthlm så jag kan scanna in det & sen lägga upp här..


Nu ska Frk Karlsson dra vidare mot nya äventyr.. I blir det vin, ost & kex hos Carina. Imorgon Liseberg, där jag ska möta upp sötaste älsklingen..


Puss & kärlek..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 26 juli 2012 20:21

Hej alla sockersöta saker, Nu är vi på väg hem efter en vecka i Skåne. En vecka som har gått i familjens tecken. Släktträff, mys med mamma, pappa, lillebror, mormor, morfar, moster med familj, faster, farmor och massa mat. Jag förstår inte varf...

Av Sara - 17 juli 2012 12:41

Wihoo, nu kan man äntligen blogga från mobilen. Kanske det kommer bli lite mer frekvent nu! 2 dagar kvar till semester!! ...

Av Sara - 9 april 2012 21:07

Hahaha, sitter och tittar på programmet Älskling du har blivit en tjockis. Så otroligt roligt program! Denna veckan är det en tjej vars kille har gått upp nästan 20 kg på 2 år. Hon vill att han ska gå ner i vikt för att vinna pengar eftersom hon vill...

Av Sara - 3 mars 2012 20:58

Idag har ett nytt rum framträtt i huset. Eller nytt & nytt, vi har bara renoverat kontoret. Vänta nu här.. VI? Nej nej nej. Sebastian har renoverat!! Jag ser bara till att han har rena kalsonger & mat på bordet. Det är det enda kravet han har på mig....

Av Sara - 26 februari 2012 21:22

Tjingeling!   Sitter just nu i soffan & slötittar på Big Brother.. VILKA IDIOTER! Det är verkligen bara sjuka människor som är med i det där programmet.. En tjejkompis lillebror har precis gått in i huset, har dock inte sett något av honom än. No...

Presentation


Hej!
Detta är en blogg om mitt nya liv i Sthlm..
I somras träffade jag kärleken Sebastian & i december flyttade jag upp till Sthlm från Skåne. Nytt jobb, samboskap och ja, ett nytt liv!
Följ med mig på min resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards