Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

En liten kvällis..

Av Sara - 15 augusti 2011 21:49

Tänkte lägga upp ett litet inlägg innan jag beger mig till sängen.


Idag var första dagen på jobbet efter semestern, måste erkänna att det flöt på oväntat bra. Jobbade till kl sex, sen snabbt till träningen för att köra ett spinningpass. Salen var nästan full när jag kom in, ställer in cykeln & konstaterar att den är paj. Tar mig igenom hela salen på en annan cykel, ställer in den, börjar trampa.. PAJ! Byta cykel igen.. Spinnngledaren var faktiskt nästintill värdelös, pratade om helt ointressanta grejor.. Jag bryr mig inte om hur många lopp hon sprungit detta året, att hon inte kan se skillnad på uggla & duva, att hon älskar att bada i havet. Och musiken var inte mycket att hurra för heller. Lyckan kom dock på hemvägen, ringde   för att be honom starta med maten.. -Men älskling den står redan & puttrar på spisen! Vilken lycka att få komma hem till färdiglagad mat efter träningen!


Imorgon ska vi käka fläskfilé med bacon & brieost. En rätt som jag fick hemma hos före detta kollegan Anette under min semester.  Har faktiskt varit så duktig ikväll att jag förberett allting så det är bara till att hälla på grädde & slänga in i ugnen. Har jag tur så kanske jag kan smita iväg & träna imorgon oxå eftersom maten nästan är klar.. ;)


Har konstaterat att jag lagt på mig 3 kilo under semestern, inte konstigt då jag mest levt på skräp! Idag var första sockerfriadagen på länge! Klättrar lite på väggarna & huvudet dunkar, men inte ge upp!


 


Inte konstigt att man går upp i vikt när man får såhär god mat hos mormor! Stekt potatis, kålpudding, tjock brunsås & paj till efterrätt!


Dax att krypa ner till älsklingen.


Puss & kärlek. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 26 juli 2012 20:21

Hej alla sockersöta saker, Nu är vi på väg hem efter en vecka i Skåne. En vecka som har gått i familjens tecken. Släktträff, mys med mamma, pappa, lillebror, mormor, morfar, moster med familj, faster, farmor och massa mat. Jag förstår inte varf...

Av Sara - 17 juli 2012 12:41

Wihoo, nu kan man äntligen blogga från mobilen. Kanske det kommer bli lite mer frekvent nu! 2 dagar kvar till semester!! ...

Av Sara - 9 april 2012 21:07

Hahaha, sitter och tittar på programmet Älskling du har blivit en tjockis. Så otroligt roligt program! Denna veckan är det en tjej vars kille har gått upp nästan 20 kg på 2 år. Hon vill att han ska gå ner i vikt för att vinna pengar eftersom hon vill...

Av Sara - 3 mars 2012 20:58

Idag har ett nytt rum framträtt i huset. Eller nytt & nytt, vi har bara renoverat kontoret. Vänta nu här.. VI? Nej nej nej. Sebastian har renoverat!! Jag ser bara till att han har rena kalsonger & mat på bordet. Det är det enda kravet han har på mig....

Av Sara - 26 februari 2012 21:22

Tjingeling!   Sitter just nu i soffan & slötittar på Big Brother.. VILKA IDIOTER! Det är verkligen bara sjuka människor som är med i det där programmet.. En tjejkompis lillebror har precis gått in i huset, har dock inte sett något av honom än. No...

Presentation


Hej!
Detta är en blogg om mitt nya liv i Sthlm..
I somras träffade jag kärleken Sebastian & i december flyttade jag upp till Sthlm från Skåne. Nytt jobb, samboskap och ja, ett nytt liv!
Följ med mig på min resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards