Alla inlägg under mars 2012

Av Sara - 3 mars 2012 20:58

Idag har ett nytt rum framträtt i huset. Eller nytt & nytt, vi har bara renoverat kontoret. Vänta nu här.. VI? Nej nej nej. Sebastian har renoverat!! Jag ser bara till att han har rena kalsonger & mat på bordet. Det är det enda kravet han har på mig. Passar mig perfekt, för då hinner jag träna & jobba istället. 

Här har ni några före- & efterbilder.  Förstår ni skillnaden?
Det man inte kan se på före-bilderna är den fula plastmattan på golvet. Nu har vi istället snygg parkett!

Cyklarna ska få flytta in här sen. Våra små "barn" ska bo här inne i värmen! 


       

Jag har varit på Ikea idag & köpt det höga skåpet till badrummet. Just nu står våra badrumssaker ÖVERALLT och framförallt i en flyttkartong i badkaret. Inte speciellt smidigt!

        


VÅREN ÄR HÄR!!!!!


Idag var jag ute i trädgården för första gången! Nu förstår ni hur mycket jag är hemma under dagens ljusa timmar! Jag hittade massvis med snödroppar och även krokus. 

När jag var liten brukade vi plocka snödroppar & sen sätta dem i små glas med lite vatten & karamellfärg. Blir riktigt häftigt när blommorna fått dricka vatten ett par timmar.


Renoveringen här hemma fortsätter. Precis utanför kontoret har vi lite dörrar & väggar som ska målas. Sen hela trappan upp, hallen & köket ska också målas. Kommer bli grymt snyggt när det är klart! Ni ska få se bilder sen!


Dax att mysa i soffan!

Presentation


Hej!
Detta är en blogg om mitt nya liv i Sthlm..
I somras träffade jag kärleken Sebastian & i december flyttade jag upp till Sthlm från Skåne. Nytt jobb, samboskap och ja, ett nytt liv!
Följ med mig på min resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards