Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 26 februari 2012 21:22

Tjingeling!


Sitter just nu i soffan & slötittar på Big Brother.. VILKA IDIOTER! Det är verkligen bara sjuka människor som är med i det där programmet.. En tjejkompis lillebror har precis gått in i huset, har dock inte sett något av honom än. Nog om BB. 


Som ni alla vet så har jag haft en häftig vecka i Mexico. Jag blev nominerad & vann resan dit med jobbet. Jag fick uppgiften att agera fotograf under veckan & har tagit ca 700 bilder. Och nej,  ni behöver inte oroa er, jag kommer inte lägga upp alla 700 bilder här på bloggen. Första selekteringen var att ta bort alla bilder med kollegor på. JAg har ju inte frågat om lov att lägga upp dem just här.

Vår vecka bestod av 19 seminariepass, tidiga morgnar, sena kvällar, lyxhotell i Cancun, bungalows i Playa del Carmen, simma med delfiner, åka golfbil (tänk er 4 per i varje golfbil & vi var totalt 57 pers & alla i gula tröjor, folk GLODDE) åka linbana, klättra upp i pyramid, tequila, drinkar, gula tröjor, gula skjortor, vita byxor, svarta kjolar, gula badrockar, klädkoder, hålla exakta tider, hålla föredrag, sol, regn, bad, ca 120 personer som mest & ca 57 som minst, långa flygresor, äta kyckling, shopping, myggbett, massa trevliga människor & en fantastisk upplevelse! 


Och nu kommer lite bilder!!



Pappa strök & vek alla mina FOREX-kläder & mamma sydde in en del av dem. Bästa föräldrarna!

   


På flyget! Visst klär jag i gult? :)

 

Fina hotellet i Cancun.

      

Planering inför mitt & Idas föredrag

 


Bungalow i Playa del Carmen.          

Liten krokodil. Söt va?

 

Dit upp klättrade jag! Svettigt värre.

  

Lycklig att jag klarade mig upp. Har ännu inte insett att jag ska ta mig ner oxå.

   

Alla samlade!

Poserar lite sådär halvsexigt!  

   

Här ska jag fira ner mig själv ca 50 meter, jag var fullständigt livrädd!

 

Men ner kom jag!

 

Största lyckan var ändå när jag hittade en TOUS-butik.   

Mexico har för alltid lämnat spår i mitt hjärta!



Det var allt för mig ikväll. Nu ska jag sova, imorgon är en ny dag & en ny vecka.


Puss & kärlek!   


Presentation


Hej!
Detta är en blogg om mitt nya liv i Sthlm..
I somras träffade jag kärleken Sebastian & i december flyttade jag upp till Sthlm från Skåne. Nytt jobb, samboskap och ja, ett nytt liv!
Följ med mig på min resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards