Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Bildregn!

Av Sara - 8 januari 2012 21:46

Jag vet att det är en evighet sedan jag skrev något här. Och idag är inget undantag, jag är galet trött efter ha kört Skåne-Sthlm & sen städat lägenheten. Men efter en supermysig helg i Skåne måste jag bara visa lite bilder.


Om någon vecka flyttar vi in i huset & min tanke är då att bloggen ska vakna till liv på riktigt igen!


 

Sebastian & Smulan myser i soffan.



Såhär glad är man när man fixar sminket. Börjar komma upp i den åldern nu när man måste sminka bort rynkorna.

 


Poserar med en grillpensel i föräldrarnas kök. Helt normalt!

 


  Min finaste 

 


Detta är min blogg så jag får vara med på så många bilder jag vill. 

 


Dukat fint till gästerna.

 


Jag & finaste pappa!   

 


Pappas tårta.

 


Min tårta.

 

Jag & tårtan

 


Finaste föräldrarna!!

 


Morfar & mormor!   

 


Pappsen & Hanna

 


Och här är de två största töntarna på festen.. :) 

 


Fullständigt normala killar..

 


Finaste & fina lillebror.

 


Såhär lycklig var jag när gästerna gått hem.. Näääää! 

 


Som jag sa tidigare, fullständigt normal...

 


Denna fina nyckelringen fick pappa av oss.

 


Eftersom alla i familjen Karlsson är så normala, har vi även en normal katt som älskar att sova i pappåsar.   


På återseende!


Puss & kärlek till er alla!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 26 juli 2012 20:21

Hej alla sockersöta saker, Nu är vi på väg hem efter en vecka i Skåne. En vecka som har gått i familjens tecken. Släktträff, mys med mamma, pappa, lillebror, mormor, morfar, moster med familj, faster, farmor och massa mat. Jag förstår inte varf...

Av Sara - 17 juli 2012 12:41

Wihoo, nu kan man äntligen blogga från mobilen. Kanske det kommer bli lite mer frekvent nu! 2 dagar kvar till semester!! ...

Av Sara - 9 april 2012 21:07

Hahaha, sitter och tittar på programmet Älskling du har blivit en tjockis. Så otroligt roligt program! Denna veckan är det en tjej vars kille har gått upp nästan 20 kg på 2 år. Hon vill att han ska gå ner i vikt för att vinna pengar eftersom hon vill...

Av Sara - 3 mars 2012 20:58

Idag har ett nytt rum framträtt i huset. Eller nytt & nytt, vi har bara renoverat kontoret. Vänta nu här.. VI? Nej nej nej. Sebastian har renoverat!! Jag ser bara till att han har rena kalsonger & mat på bordet. Det är det enda kravet han har på mig....

Av Sara - 26 februari 2012 21:22

Tjingeling!   Sitter just nu i soffan & slötittar på Big Brother.. VILKA IDIOTER! Det är verkligen bara sjuka människor som är med i det där programmet.. En tjejkompis lillebror har precis gått in i huset, har dock inte sett något av honom än. No...

Presentation


Hej!
Detta är en blogg om mitt nya liv i Sthlm..
I somras träffade jag kärleken Sebastian & i december flyttade jag upp till Sthlm från Skåne. Nytt jobb, samboskap och ja, ett nytt liv!
Följ med mig på min resa!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards